Godmorgon

Hjälp vad stressigt det var i morse. Hade inte riktigt packat allt och så skulle jag ju ha med mat till jobbet med. Jag hann i sista stund i alla fall, så nu kan jag pusta ut på jobbet en stund. Det brukar vara lugnt såhär på morgonkvisten. Jag städade faktiskt en hel del igår kväll, men det är inte på långa vägar klart. Jag har bestämt att jag och J ska ha en ordentlig städdag, helst nästa helg när ska köra iväg med allt skräp och sån man inte vill ha till insamlingar och sortering. Även köket ska bli färdigt och dörrar måste införskaffas till garderoberna, ja det blir ett litet projekt, men set skulle vara så skönt att äntligen få det färdigt.

Idag tar jag tåget till landet  (utanför Norrköping) efter jobbet. Det ska bli roligt att änligen få komma dit i sommar och roligt att få träffa J såklart.

Kommentarer
Postat av: emma

god morgon...

2008-07-11 @ 07:30:52
URL: http://emmatrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0