Shopping i Thailand- del 1



Tre enkla, men fna tubklänningar inhandlades i Thailand. De var perfekta i den fuktiga värmen och jag ångrar att jag inte köpte dem redan första veckan. Dessa prutade jag ner till minst halva priset och de gick väl på en sisådär 40-50 kr st. Den vita är en favorit. Hoppas nu bara att de tål tvättmaskinen.





Ett helt gäng med roliga tee's köpte jag  i diverse affärer och marknader runt om i Thailand, även dessa till ett överkomligt pris. Lite extra kul att jag hittade en Starbucks-tee, eftersom det är en riktig favorit hos mig. Tee'n med shoppingbruden är tyvärr lite liten, men efter lite motionerande till och från jobbet i sommar, så ska jag nog snart komma i den med;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0