I can't live without you

Var hos min kiropraktor idag pga att ja har fått en hel del värk i axlar och nacke igen. Det är riktigt läskigt när det knäcker till och knakar i nacken vid behandling. Man tror att det ska göra jätteont, men man blir mest chockad av ljudet. Hur som helst hade jag en kvinnlig kriopraktor tidigare och ho rekommenderade en nackkudde från Tempur. Efter att ha sovit på min i drygt 1 år nu kan jag knappt sova på vanlig kudde längre. Den är verkligen underbar. Har aldrig sovit bättre. En räddare i nöden.
image597

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så brukar min pappa säga: att han inte kan sova utan kudden. sj så tycker jag att den e hemsk :/

2008-03-28 @ 13:59:33
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: A

en sån kudde önskar jag mig av dig när jag fyller år...så att jag kan sova gott.
fyller år i morgon ;-).

2008-03-28 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0