Matblogg?

Ja, det ser nästan ut så idag faktiskt :-) Tanken är dock att det ska vara en en mix av allt det som jag gillar, men med fokus på mode och resor. Tyvärr har jag ännu inte blogga så mycket om resor, men det kommer mera framöver. Ska ju snart iväg på långresa och då kommer både bilder och ett och annat restips dyka upp. Eventuellt funderar jag på att skriva om tidigare reseäventyr jag gjort. Har ju faktiskt blivit en hel del under åren. Både långa som korta resor. Det är ju faktiskt resa som jag älskar mest av allt och skulle vilja göra mycket mer av än vad det blir idag. Men vem vet vad framtiden har att erbjuda :-).

Kommentarer
Postat av: Håkan

Tycker absolut att ni ska köpa massor av kryddor på eran resa ! chili finns i massor varianter och är en fin smak sättare
//Håkan

2008-05-17 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0