Nyttigt vs onyttigt

Äter canelloni från Viktväktarna. Riktigt gott faktiskt. Det är en slags pastarullar fyllda med spenat och någon sås. Kompletterar gör jag med mörk choklad med smak av hallon. Det gäller ju att få lite balans;-). Har märkt att jag har ett stort sötsug  i perioder av mycket stress och den perioden är verkligen här nu. 2 hemtentor i rad + 2 inlämningsuppgifter = sammanlagt 10 sidor att lämna in innnan skolans slut. Som grädde på moset har jag även 2 seminarieuppgifter att redovisa samt 2 böcker att läsa. Allt inom loppet av 2,5 vecka.  Måste hitta något sockerfritt snask!

Kommentarer
Postat av: J

VAD HAR JAG SAGT OM CHOKLADEN!?

2008-05-19 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0