Trädgårdsdag

image642

Idag har varit en pysslig dag både inomhus med målningen, men framförallt utomhus med trädgården. I början av helgen köpte jag fröer som jag satte idag. Har ingen direkt erfarenhet av att så och inte heller särskilt gröna fingrar så det blir lite try and error. Nu får jag bara inte glömma att vattna också. Numera har vi inga äkta växter inomhus längre pga att de inte får den bästa vård utav mig. Det är så härligt att vara ute i trädgården nu när det är soligt. Vi har ätit ute två gånger i helgen och legat på en filt i solen. Hoppas att vi får många sådana dagar nu.

Kommentarer
Postat av: Leia

haha...skönt att man inte är ensam...här har så gott som alla inneväxter mött en grym död och idag är det planteringsdags ute....fast jag vet ju inte vad jag gör så jag slänger bara ner blommor, för och lökar och hoppas på det bästa:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0