Äntligen mina


Dessa snyggingar köpte jag häromveckan på Vagabond och nu har jag bestämt mig för att behålla dem. Visst är dom fina. Tycker att de påminner lite om pistolerna (Acnes) faktiskt. Jag gillar dem massor och sköna är dem med. Blev faktiskt sugen på ett par bruna också, ja och sen finns de även i en högre modell utan revärer. Tycker att Vagabond har en massa fina skor. Nu får jag inte glömma att byta ut klackstiften också (heter det så?) så att jag inte nöter på själva klacken. Dessa kommer att följa mig länge.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! :) Kolla gärna in min blogg nu, har precis uppdaterat!! :) Trevig måndag! Kram

2008-10-13 @ 19:41:40
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Supersnygga! Har på mig mina mc-boots idag på min outfit bild så kika in om du ville se hur de ser ut på! :) Kramar

2008-10-13 @ 20:05:19
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0