Premiär



Igår kväll var J och jag på premiären av Patrik 1,5 som handlar om det homosexuella paret Göran och Sven som är i färd med att adoptera en liten pojke på 1,5 år. Pga ett slarvfel hos socialen med kommatecknet är det istället en femtonåring med kriminellt förflutet som knackar på deras dörr.


Filmen var riktigt underhållande och hade flera skojiga poänger trots att den samtidigt förmedlade allvarliga undertoner.
Jag rekommenderar den varm om du vill få dig ett gott skratt.

Jag ger den betyg: 4/5

Kommentarer
Postat av: A

perfekt. jag ska se den tillsammans med jobbet på torsdag. nu fick jag höga förväntningar om filmen...



2008-09-13 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0