Heaven igen



Golden bullet & Once a month




Skål!


Tror att Heaven 23 har blivit mitt favoritställe nu, så classy och utsikten ska vi inte tala om. Gillar att drinkarna ger en exotisk fläkt a la karibien. Det fanns dock inga bord denna dag trots mitt i veckan, så vi fick hänga vid baren, men det gick ju bra det med. Nu är det fredag och jag tror det får bli en tidig kväll, fortfarande huvudvärk sedan gårdagen. I helgen har jag en del plugg att göra, så jag måste vara pigg å kry tills dess.

Ha världens bästa Fredag!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fina drinkar. Lätt att det får bli ett besök där snart :)

2009-12-13 @ 14:39:07
Postat av: Hemma hos Katta

Vilka fräscha drinkar, ser urgoda ut...



Mina julgransdekorationer är en mix mellan IKEA och Åhléns. Såg att du var ute efter cremefärgade dekorationer och då kan jag tipsa om SIA.



Ha en fortsatt mysig luciadag! Kraam /Katta

2009-12-13 @ 17:43:58
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0