Santa, can you hear me?



Spaupplevelse, Resa till Sicilien, Modell för en dag, Canon EOS 450 D + polaroidfilter & macroobjektiv & stativ, Presentkort på H&M & Åhléns

Jag behöver inga fler prylar (kläder räknas inte), nej mitt hem ska helst vara rent och innehålla så lite prylar som möjligt. Däremot samlar jag på upplevelser & minnen. Upplevelser slits aldrig ut och de samlar inte damm eller försvinner. En systemkamera från Canon skulle göra mina minnen oförglömliga.

Jag vet att jag är sent ute med min önskelista, men det kommer ju en födelsedag med snart, och drömma går ju...

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hejhej. Jag har en Canon eos 450D och har ett Tamron 18-200 mm :) och ibland redigerar jag bilderna i ps. Jag brukar inte redigera mycket alls, men jag ändrar färgerna ibland osv.

Just på den där 'hårbilden' har jag bara använt självutlösare, blixt och lagt över en annan bild uppepå i ps :) Hoppas du blev nöjd med svaret :P är inte spec bra på att förklara.

2009-12-06 @ 17:05:48
URL: http://tinydancer.devote.se
Postat av: emelie

sv: Jo, jag menade att jag öppnade två olika bilder i ps och drog över den ena på den andra med pilen och drog ner opaciteten på den översa. här har du ett ex:

http://tinydancer.devote.se/blogs/3288126/look-at-me-and.htm#WriteComment



Dom stora ringarna är en bild och dom små tillhör en annan.

2009-12-06 @ 21:47:56
URL: http://tinydancer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0