Aktiv




Det har varit en aktiv helg och en riktigt aktiv vecka för min del. Fem träningspass har jag kört sen i måndags. Jag har lagt in styrka i träningsschemat nu och tänkte köra åtminstone två pass i gymmet per vecka och två konditionspass på det. Efter en  instruktion av PT försöker jag nu utforma ett program som passar mig och mina mål. På gymmet tänkte jag fokusera på axlar, rygg och armar främst. Sen kör jag MRL för underkroppen och Combat som ett allsidigt och tufft konditionspass. Idag körde jag olika övningar för axlar. Tror det är jätteviktigt att träna dem när man har ett stillasittande jobb. Dessutom är det skitsnyggt med en vältränad kropp, se bara på den här tjejen. Dock har jag tyvärr inte möjlighet att avsätta så mycket tid åt träning, men det kommer att bli spännande att se vad resultaten blir.

Tränar ni något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0