Frisk



Tröja i bomull, Melba



Söta pyamasbyxor, H&M

Nu är jag på bättringsvägen och mycket piggare. Så skönt! Dessutom skiner solen där ute och bara det gör ju att man känner sig piggare och gladare. Har tagit tag i paketen jag fått under veckan från H&M och Melba och bestämt vad som ska behållas. Flera av plaggen från H&M var tyvärr för stora och åker därför tillbaka. Idag om jag orkar ska jag ta en långpromenad till posten och hämta ut ett stooort paket från Ellos som jag beställde i förra veckan. Visar vad sedan. Nu ska jag sätta igång med sista tentafrågan. Vill få klart det idag, så att man kan vara ledig å koppla av till helgen, för då blir det rolig reseplanering istället! Jiiiihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0