Sjuk

Har varit lite frånvarande under ett par dagar pga att jag drabbats av magsjuka, troligen den beryktade vinterkräksjukan. Tror inte att jag har varit så här dålig nån gång eller i alla fall på mycket länge. Men nu har jag i alla fall piggnat till och kunnat lämna sängen som jag legat utslagen i under 36 timmar. Det var verkligen hemskt. Puh! Nu har jag precis börjat tillfriskna lagom till att ta itu med hemtentan, men har fått en extra uppgift eftersom inte jag inte kunde delta i en obligatorisk gruppövning som hörde till tentan idag Gah!!  Men men imorgon bitti sätter jag igång med den. Ikväll ska jag bara ta det lugnt å äta nåt litet å kanske se en film. Rachel getting married har jag inte sett än. Nån som sett den? Sen måste jag ju bara se på Semestersvenskar också. Älskar att se på alla stereotyper som framställs där. Man känner så väl igen dem från sina egna semestrar.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0