Att förena nytta med nöje

Idag tog vi en rejäl sovmorgon. Dert behövde jag verkligen efter att ha stigit upp 06.30  hela veckan för att släppa in hantverkarna som har renoverat vårt badrum. Idag är en dag med både lite  jobb, träning och nöje. En lagom blandning av allt helt enkelt. Förmiddagen har spenderats till att fundera på hur jag ska lägga upp min presentation/diskussion av ex-jobbet för styrelsen till organisationen jag utfört arbetet åt. Har en idé som jag tror kommer att bli bra. Till eftermiddagen har jag bokat in ett MRL pass (det med pilatesbollarna) som jag gick på förra söndagen och ikväll blir det bio, Benjamin Button. Utöver detta tänkte jag att vi skulle ta en skön promenad, fota lite möbler som kanske ska säljas, och diskutera lite resplaner, ja vi har en spännande resa på G. Mer om den senare i vår.

Ha nu en riktigt skön, trevlig och rolig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0