Utflykt



I Söndags gjorde vi en lite dagsutflykt till Höganäs. Vi hade nämligen fått tag i ett badrumsskåp på blocket som vi sökt efter med ljus och lykta under något år. Det är ett skåp som har utgått ur Ikeas sortiment och gissa om vi blev glada när vi äntligen fann det hos ett par i Höganäs. Visst var det en bit att åka, men det var det värt. Skåpet passar perfekt hos oss. Kan visa en bild senare då jag fixat och inrett klart. Dessutom var det roligt att göra en liten spontanutflykt. Vi hade packat matsäck, det som blev över från gårdagens grillning och stannade till på en rastplats längs vägen. Väl framme i Höganäs passade vi också på att besöka iittala outlet, vilket var kul. De hade en hel del grejer, men jag tycker inte att priserna var några direkt outlet priser. Fick i alla fall med mig ett par saker hem som jag kikat på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0