Extrajobb

Helgen har varit jättebra, men den gick alldeles för fort som vanligt. Innan jag skjutsade J till tåget ikväll gjorde vi en repris på american pancakes igen. Gott gott, men hjälp vad man blir mätt! Jag fick precis ett erbjudande om att jobba extra imorgon, vilket passar bra nu när man behöver en massa extra pengar till resan i sommar. Jag är dock inte lika förtjust över att kliva upp kl 06.00, men det ska nog gå bra. Kläderna för morgondagen är redan framplockade. Har provat outfits hela kvällen. Man måste vara proper i mitt jobb som imorgon innebär att vara receptionist/konsult på ett stort företag. Nej nu måste jag verkligen krypa i säng. Jag vill ju vara utvilad och pigg imorgon när jag börjar ett nytt jobb.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0