Godmogon Söndag


Härlig sovmorgon idag igen. Invigde nya mixern med att göra en tropisk smoothie bestående av mango, banan, ananas och juice. En riktigt härlig sommardrink. Här väntar nu en intensiv dag med full fart fram till ikväll. Jag ska gå igenom presentationen av mitt exjobb under förmiddagen. Ska på möte med uppdragsgivare på tisdag.  Däretfter ska vi fortsätta med våra resplaner och boka boende på första stoppet. Skriver mer om detta senare. I em/kväll väntar ett MRL pass innan jag skjutsar älsklingen till tåget och därefter blir det troligtvis mer förberedelse inför mötet. Lite gott och blandat helt enkelt.

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: J

Nästa gång får vi göra milkshakes!

2009-03-30 @ 21:59:02
Postat av: Frida

Hej Turid!



Det låter gott.

Nu har jag uppdaterat min blogg så kika in på den.

Jag ska föröka skriva något så fort jag får tid.

Hoppas att vi kan ses snart.



Kram

2009-03-31 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0