Sena kvällar

Oj, vad tiden rusar iväg. Det har inte blivit så många inlägg den senaste tiden. Vi håller på med kommunikationsplanering och skarpa case på JMG just nu. Läser en kurs där i media och kommunikation. Trodde aldrig att en grundkurs kunde vara så tidskrävande. Det blir många sena kvällar med grupparbete och därför har jag helt enkelt inte hunnit blogga någonting. Det går i vågor det med hur mycket tid som finns helt enkelt. Jätteroligt att ni hänger med och kikar in här ändå. Imorgon tänkte jag visa några av mina senaste inköp. Träningskläderna från Ellos kom också häromdagen, där fanns en hel del att prova igenom. Det ska jag ta itu med ihelgen. Hoppas att skorna passar.

Nu är det dags att knyta sig, ska upp tidigt imorgon och jobba med caset och då gäller det att vara pigg som en lärka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Egentligen är ju sånt bara att ignorera men jag tyckte att det behövdes skrivas hehe! :P



Allt bra ed dig idag då? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 09:42:04
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0