En dag på stan



Oväntat fint armband hos H&M. Grönt är så fint till sommarens vita tunika



Inkaskärp från Gina Tricot, snygga i jeansshorts eller chinos



Finfina bikinis. Stadium & H&M



Favoritbikinin köpt i Australien fick en ny underdel


Vilket härligt väder det var idag, solen sken och vi lunchade bakad potatis med fetaostblandning vid Kronhusbodarna. Mys! Till efterätt en caffe latte och en cheesecake med hallon och passion. Tyvärr kom inte kameran med idag, det hade blivit fina bilder. Det var en lyckad dag och jag fick köpt det mesta på listan. Kvar är solglasögonen och ett armband till bröllopsoutfiten nästa helg. En och annan tunika och långskjorta suktar jag också efter, likaså klänning, men sånt finns ju faktiskt i USA också. Hi hi. Det ska nog inte gå nån nöd på mig.

Nej nu ska jag lägga in en maskin tvätt och snart börja förbereda mig för fest ikväll.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0