Sommargarderoben




Söt kjol i helsiden från H&M Trend (tyvärr en aning liten, måste öka på träningen;-))



Linnen i lycocell, slapp modell och lätt transparenta. Supersköna. H&M.



Tee från Gina Tricot. Gillar strukturen med det lätt transparenta tyget.

Det har varit lite glest med blogginlägg på sista tiden då jag har haft fullt upp med skola, jobb och praktiksök, men det glädjer mig att ni fortfarande är kvar och kikar in här ibland. Jag håller på att uppdatera vår- och sommargarderoben med lite smått och gott inför resan (kommer ett inlägg om den snart). Vad som mer står på inköpslistan är bikini, kavaj och söt vardagsklänning.

Oj, nu plingade det precis till i telefonen med ett mess om att jag har ett paket att hämta från H&M på posten. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0