USA om en vecka!



I sommar ska jag verkligen njuta och försöka ta det så lugnt som möjligt. Jag ser mig själv ligga på en filt i trädgården och läsa böcker, ta promenader och cykelturer i naturen och så bada förstås. Västkusten klippor och salta bad är inte dumt. Men innan dess ska jag ge mig ut på en fantastisk resa, en riktig drömresa i USA, kust till kust! Vi åker redan nästa Söndag. Shit det är ju bara en vecka kvar och jag kommer att vara hur pirrig som helst innan avresa. Resfeber ni vet! Jag har fixat det mesta, så det är bara packningen kvar nu. Men den fixar jag på fredag eller lördag. Åh, det kommer att bli världens bästa resa! Roligast kommer det ändå att bli att få återse mina släktingar igen efter 11 år. Har de förändrats något? Kommer de att kännas gamla? Hur ser livet ut där de bor idag?. Åh, jag är så glad att har möjlighet att komma tilbaka till detta spännande och häftiga land i gen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0