Slottskogen





Helgen har varit lugn för min del med lite träning på gymmet, långpromenad och en lång mysig lördag med en kär vän. Det började med en långpromenad i majorna/slottskogen och därefter fika på ett gammeldags café. Vi ville förstås köra klassikern med att kasta löv, älskar känslan. Dessutom är det så mysigt att befinna sig bland alla höstfärger. Nåväl, ni känner mig jag kom inte hem lottlös från stan, en mössa fick följa med efter en stunds speedshopping. Kvällen avslutades med middag på mysig restaurang (inget GI här inte) och bowling på Valhalla. Jag vann! Massor av strike:ar:-)

Hoppas att ni har haft en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: maja.

åh tack! nej jag redigerar bilderna i ett fotoredigeringsprogram som heter photoscape :)

2009-11-19 @ 21:08:12
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0