När dagen inte blir som man tänkt sig



Jag hade sett fram jättemycket emot boxträningen ikväll med min bästa vän, men redan när jag for från jobbet började jag känna mig trött å sådär seg som man kan bli fram emot eftermiddagen. Tänkte dock att jag blir säkert pigg så fort jag kommer igång med passet. Sagt och gjort jag åkte dit, mötte upp min vän, skaffade mitsar, handskar m.m. och försökte fokusera på hur pigg jag snart skulle bli när musiken startade och adrenalinet kickades igång. Tyvärr hade jag redan blivit yr och kände mig matt och bara sekunder innan instruktören stängde dörren kände jag att jag var tvungen att lämna salen. Det är tuff träning och jag hade inte orkat ens uppvärmningen, riktigt trist var det och jag har sörjt lite här ikväll. Hoppas på att kunna gå imorgon i stället. Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0