Skam den som ger sig



Klänningen från The garden collection som visade sig vara slutsåld efter att jag betalt och bekräftat den från H&M fann jag till slut på Tradera i stället. Köpte den av en kvinna här i Göteborg så jag slapp frakten, men fick förstås ändå lägga det dubbla priset mot H&M:s. Storrleken var helt rätt, men är väldigt vid/rak i modellen. En annan sak är att på H&M:s hemsida ser den ut att vara vit, men i själva verket är klänningen naturfärgad, vilket jag inte var riktigt beredd på. Ska känna på den ett tag nu. Om den inte är en keeper hamnar den på Tradera igen.

Kommentarer
Postat av: Frida

åå, kan man inte få se den på? :)

2010-04-13 @ 19:51:53
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0