Favoriter








Tyckte att det var en lite kul idé att lista några av mina bloggfavoriter som jag följer regelbundet. Det finns ortoligt mycket inspiratörer i bloggvärlden. Dessa är några av dem jag gärna kikar in hos titt som tätt. Bilderna är klickbara länkar.

Starwoman - En fantastisk lägenhet i vitaste vitt i Sjöstaden. En stor inspiratör i såväl inredning som matlagning. Allt är genomtänkt i minsta detalj. Är så glad att jag fann denna blogg.

Emmas Bildverkstad - Finfina bilder och fototips och tricks.

Molly Rustas - En av de nyaste bloggarna jag hittat. Fina bilder tagna i ett mysigt och vackert hem.

Lorena Svensson - En supersöt tjej som alltid bjuder på fina bilder.

Ellen Ahl Axelsson
-  En stjärna bakom kameran trots sin unga ålder.

Englas Showroom
- Denna blogg har jag följt i nästan fyra år. Det blev startskottet och inspirationen till min alldeles egna blogg. Älskar outfitsen och alla tips jag får när jag besöker denna blogg. En klädstil jag verkligen gillar.


Kommentarer
Postat av: Lorena

vad gullig du är! & bra bloggtips, starwoman ska jag kolla in =) men man kommer till ellen om man klickar på min bild ;) kram

2010-12-12 @ 21:06:26
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: e m m m m m m m a

naaaw, vad gulligt ! :D :D :D

det gjorde min dag, absolut, tack så jättemycket! <3

2010-12-17 @ 16:46:30
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0