Akut bronkit



Satt på vårdcentralens drop-in mottagning och köade i morse. 2,5 timme fick jag vänta på min tur. Efter att har undersökt mig fick jag konstaterat att det var akut bronkit eller luftrörskatarr som det också heter. Alltså hosta orsakat av virus, vilket jag misstänkte. Ny hostmedicin fick jag, än har den inte hjälpt men jag håller tummarna, för denna helgen har jag roliga planer på G. Tänkte nämligen gå på  Gunnebo Slotts julmarknad, jag har hört att den ska vara fin samt att på lördag kväll är vi bjudna till en vän på mat och sen har vi ju möblerna som ska målas klart.

Jag tänkte snart lägga mig och se en film, Änglavakt. Har någon sett den? Att ligga med datorn på magen hoppas jag gör susen. Tänk förresten att det är första advent nu på söndag. Får försöka fixa lite julmysigt till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0