There's a hundred thousand angels here tonight



En busy dag på kontoret med full rulle. Jag har hittills haft ett alldeles eget kontor, lyx, men har nu fått en trevlig arbetskamrat som flyttat in till mig. Vi kommer säkert att arbeta ihop lite då och då framöver. Kul. Är inte riktigt van vid att jobba långa dagar och det tar sin lilla tid att varva ner när man haft tusen bollar i luften under en hel dag. Började därför med att tända lyktan på trappen. Levande ljus tycker jag sprider både värme och harmoni och visst blev det fint! Det kommer att bli en fortsatt lugn kväll här hemma med lite tv, måndagar är ju bästa tv-dagen; Svenska Hollywoodfruar och därefter Ung & bortskämd, precis såna ytliga enkla nöjen som jag behöver för att koppla av en stund. Hostan har inte släppt än, så det blir en tidig kväll för mig. Önskar er en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0