Förkyld & Klingglass




Varit hemma mestadels för att krya på mig, förkylningstider på gång nu. Har dock hunnit uträtta en del viktiga ärenden med och så självklart kopplat av en stund i solen med Sofis mode och en glass. POP 74 från Kling är en superdupergod pinnglass som ni alla måste pröva genast! En apelsinisglass med chokladöverdrag som är sjukt god. Den är riktigt svår att få tag i faktiskt. I gbg-området har jag endast hittat den högst upp i Guldhedstornet samt i en pytteaffär i Mölndal. Detta betyder att jag laddar frysen full så fort jag blir sugen ha ha. Ikväll blir det ingen pole tyvärr. Behöver vara hemma å kurera mig. Så himla trist att va sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0