Kakfat och gran



Oj vad det har bakats här i helgen. Hittade sju recept jag absolut ville baka inför jul. Har hittils gjort pepparkakor, chokladbiskvier, chokladkola, kolasnittar och bröd. Ska fortsätta imorgon. Samtidigt kom jag på att saknar ett bra och trevligt kakfat. Våningsfatet ovan från Koizol fick följa med hem. Passar fint till både kakor och frukt, men skulle även kunna funka som smyckesfat. Beroende på hur många gäster man har kan man lätt plocka bort eller ligga till ett fat. En liten gran har under helgen planterats i kruka och hamnat på golvet i vardagsrummet. Meningen var att den här lilla granen skulle stå ute på trappen, men tycker att den ser så fin ut här och gillar att jag kan kika på den titt som tätt. Får se om jag flyttar ut den i morgon. Vi ska ju ändå vara borta över jul. Nu ska jag alldeles strax mysa ner mig i soffan och smaka ett nybakat bröd ♥.

Kommentarer
Postat av: inspireme ♥

Sv: Gör gärna det! :) Visst är färgen underbar. Man blir glad av den! Sov gott! :)

2011-12-18 @ 22:58:58
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: Jess

Åh, var har du fått tag på den fina andy warhol tavlan? De är grymt snygga!

2011-12-27 @ 11:51:59
URL: http://jessansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0