2010

Det är inte alltid lätt att ge sig själv cred för det man har lyckats med och vad man har åstadkommit eller faktiskt lärt sig. Det är då man ska ge sig själv en klapp på axeln och tillåta sig att känna sig stolt över det man faktiskt har klarat av, det man vågade prova och inte minst för den man är. Jag tror det är viktigt att se och påminna sig själv om det som varit bra och utvecklande och som har lett till att man har och vuxit ännu lite till som människa. 2010 har inneburit en hel del nya upplevelser och erfarenheter. Dessa är jag stolt över!


Under året som gått har jag:

• Lärt mig poledance (och älskar det)
• Gått en presentationskurs/"våga tala" kurs (och fått positiv feedback)
• Testat improvisationsteater (det var ju riktigt kul när det läskiga lagt sig)
• Tagit dubbel examen
• Arbetat som lärare/förskolelärare för barn 3-9 år (Har alltid varit rädd för att tala inför grupper)
• Arbetat i turistbyrå som jag alltid har velat testa
• Arbetat med rekryteringar - annonsering, urval, intervjuer, pres. mot kund (wow, jag kan)
• Vunnit nya vänner
• Haft en riktigt lyckad 30-årsfest (tack vänner)
• Blivit en bättre fotograf

Ta nu några minuter och fundera på vad du är stolt över och vad som har varit bra med ditt år. Jag lovar, det är uppiggande och roligt att inse att du faktiskt har mycket att vara nöjd och glad över!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0