Inspiration


Bilder: Google, Inköpsställen blandade.

Ett litet collage av min stil just nu. Vitt vitt och lite svart och så gröna växter förstås. Avskalat, men ändå mysigt. Mattan och taklampan på bilden har jag redan. Kuddar från Day står också på listan liksom en lampfot i glas. Älskar att pyssla och fixa hemma och just nu är jag inne i en riktig inredningsfas. Till helgen ska jag kolla vilka ljusslingor som fungerar och placera ut dem och även arrangera om lite i utomhuskrukorna. Just det, grankvistar ska också plockas och sen ska jag fixa ihop min egna dörrkrans. Det kommer att bli så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mari

Sv =) Ja

2011-11-06 @ 09:09:00
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0