Mys ute och inne



Bilder: Blomsterlandet, Ikea

Nu har adventsstjärnan kommit på plats här hemma. Jag får inte tända den än för J, men kommer nog att försöka smygstarta lite i alla fall. Jag riktigt längtar efter att mysa ner mig bland filtar, tända ljus och spännande böcker nu. Skulle faktiskt behöva en helg till på denna för att bara koppla av och göra det som faller mig in. Kransen till dörren har jag tyvärr inte hunnit ta itu med än, men under denna vecka hoppas jag att det kommer att bli av och en till sats med pepparkakor vill jag baka. Doftar fortfarande härligt från pepparkakshuset som jag bakade för en vecka sen. Man behöver inga andra juldofter. Äkta är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0