En helg går så fort




Som vanligt har helgen rusat förbi och vad har vi hunnit med. Jo det har varit en hel del farande fram och tillbaka till olika garden center på jakt efter små fina träd att ha i kruka, men tydligen är det inte rätt säsong eller så ha der precis blivit slutsålda och då har jag besökt samtliga stora kedjor och finare trädgårdshandlar i Sveriges näst största stad! Ja, jag får väl ge mig till tåls några dagar och se vad som kommer in. En trevlig födelsedagsfika och ett besök på Lights in Alingsås kan vi också bocka av denna helg. Tog lite bilder som jag lägger upp imorgon.

Nu är det tack och godnatt för mig, eller ja, jag ska nog klämma ett avsnitt av Being Erica först:-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0