Aqua

 
Fina glasflaskor finns det gott om på loppis. Jag har särskillt fastnat för aquafärgat glas som jag tycker gör sig väldigt bra i vårt vita hem. I dessa hade det förvarats vinbärssaft daterat 1989, men efter en genomgång med diskborste och stålull är de rena och fina igen. Tänkte samla dom i ett stilleben antingen i fönstret eller på min vita skänk. Är säker på att de alldeles strax finner sin plats här hemma.
 
Idag har jag förresten umgåtts med den här tjejen och vi har rekat runt bland stadens loppisar och jag har reserverat ett skåp för några timmars betänktetid.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Himla fina! Skulle gärna hitta något liknande till vårt sommarställe.

2012-08-05 @ 10:26:28
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0