Nääs Slott & Loppisutflykt

 
Helgens lilla loppisutflykt startade i Göteborg i hopp om att finna ett vackert linneskåp, men icke. Skåpet jag reserverade hade jag endast andra tjing på och gick tyvärr till någon som hann före. Fyndade i stället en liten lampfot innan vi for vidare mot Sollebrunn och Nossebro för att spana in ett par loppisar där. Inga stora fynd denna gång, så på vägen hem passade vi på att besöka Nääs Slott för fikapaus och liten promenad i solen. I Nääs Slottsbutik däremot var det utförsäljning på sommarkläder och någonting fint fick följa med hem. Ska fota och visa er senare. Kjolen är förresten ett loppisfynd jag gjorde förra veckan. Tjugo kronor, klart o betalt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt! Nääs Slott är ju jättefint. Kram

Svar: Tack:) Första gångne jag var där faktiskt. Verkligen mysigt som du säger. Kram.
Turids blogg

2012-08-06 @ 20:59:20
Postat av: Camilla

Vilket fynd:)

Svar: Japp, halva priset så jag hade tur:-)
Turids blogg

2012-08-06 @ 21:01:11
Postat av: Jess

Det är verkligen så roligt med loppis! Vilken loppis i Göteborg hittade du linneskåpet?

Svar: Hittade det på Holmens Marknad, men det var redan sålt tyvärr..
Turids blogg

2012-08-09 @ 21:05:30
URL: http://jessansworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0