En liten utflykt



På Nyårsaftons förmiddag sken solen och vi passade på att göra en liten utflykt till Hönö. Varför just Hönö denna dag tänker ni kanske? Jo för där finns en finfin liten butik som heter Nantucket. Jag hade spanat in en jacka ur deras webshop som just nu är på 50% rea. Eftersom det inte var öppet köp på reavaror kände jag att måste dit och prova. Sagt och gjort med en bilresa på 30 min + färja tar man sig från Göteborg till Hönö. Butiken var jättetrevlig och det är ett hett tips om ni är där på besök i sommar. Jackan passade finfint och fick följa med hem. Knep den sista ur min storlek till ett pangpris, så glad. Kommer bild vid senare tillfälle. Spana gärna in webshopen och rean som pågår nu.

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Vilken mysig lite utflykt, aldrig hört tallas om Hönö innan, ditt kan man borde åka! Vad kul att du hittade precis den jacka du ville ha rätt storlek :) Hoppas du haft en bra start på året!

2012-01-02 @ 20:08:39
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV; Okej det var ju synd, men jag hittade den på tradera igen som tur var!:)

Ja, hans föreläsningar är ju fantastiska så boken lär ju vara likadan!:)

2012-01-03 @ 13:07:04
URL: http://aamandashala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0