Long time no see




Ni kanske har tänkt att det varit dåligt med bloggande här den senaste tiden. Jag har helt enkelt haft fullt upp med jobb denna vecka. Tycker det är roligast att lägga upp bilder jag tagit själv, men när jag inte har tid att fotografera blir det ibland lite glest mellan inläggen. Tycker i alla fall att det är väldigt roligt att ni fortfarande kikar in då och då:-). Uppdaterandet kommer sannolikt att gå lite i perioder efter hur mycket tid som finns. Våren och sommaren är dock en period som med all säkerhet kommer att fotograferas i massor, så mycket roligare att ta bilder när det är grönt och fint ute och trädgården spirar:-).

Kickade igång den här dagen och helgen med med årets första Body Pump pass. Nu minns jag varför jag så sällan tränar pump. Det gör typ ONT överallt! Trivs bäst med mina MRL-pass tillsammans med body balance, men saknar styrketräning för överkroppen. I fortsättningen ska jag försöka satsa på trippeln 30 min pump, 30 min core, men 30 min spinning byter jag ut mot gymmet i stället och så varvar jag detta med powerwalks.

Förutom träning var vi en sväng till stan, men det gjordes inga stora investeringar. I stället har jag beställt en fin tröja från Hunkydory, nedsatt till halva priset. Visar imorgon. Tre kassar har jag också rensat ut från garderoben som ska skänkas bort/säljas. Skönt att bli av med sånt som bara ligger och skräpar

Kvällen har bestått i att surfa runt bland reor, kika på serier, dricka lite gott rött och några härliga praliner från Flickorna Kanold. Nu är jag nöjd och ska strax krypa till sängs med ett avsnitt Desperate Housewives. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Underbar bild på solnedgången!



och jag känner igen det där med att man fotar mest under vår och sommar. Under vintern finns det ju knappt någon möjlighet, för min del sitter jag inlåst på jobbet under de ljusa timmarna :)

2012-01-14 @ 23:09:50
URL: http://jessansworld.blogg.se/
Postat av: Farmor

Lennart och jag tycker nog att Du verkar träna hårt, kanske för hårt? Jag blir trött bara av att läsa det. Hoppas Du mår bra av det iallafall

2012-01-15 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0