Tråkigheter



Det är roligt att se att ni fortfarande kikar in här fast mina uppdateringar har varit få den senaste tiden. Det gör mig glad ska ni veta! Men jag återkommer alltid, förr eller senare. Det händer väldigt sorgliga saker just nu. En mycket kär familjemedlem är på väg att lämna livet efter en tids sjukdom. Det känns otroligt tufft att bara se på, när ingen hjälp längre finns att få. Det enda man kan göra är att närvara och visa sitt stöd och att man bryr sig, men usch så tråkigt det känns. Orättvist! Nu blir ingenting sig likt längre ♥.

Kommentarer
Postat av: TC

=(

2012-03-28 @ 17:05:47
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej fina! Ledsen att läsa det du skriver, hoppas ni får tid att ta farväl om det nu hjälper. Min mans mamma dog då han var 5 och systrarna 3 och 1,5 år så man blir ju ledsen när man läser sånt här. kram och fint du gjort med blommorna.

2012-03-31 @ 13:43:06
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0