Vår i luften



Vilket härligt väder det var under förmiddagen. Här vid altandörren var det lä och jag kunde fixa med mina planteringar i bara klänning och kofta utan att frysa. Vilken känsla! Våren börjar tidigt hos oss i år igen. Gjorde ett besök på en trädgårdshandel i helgen och kom hem med både penseér, pärlhyacinter, krokus och fröer. Här har nu både, såtts, planterats och omplanterats i en salig röra. Nu är det inte långt kvar tills vi får njuta av blå blomsterprakt. Lägger upp fler bilder på mina små projekt under veckan.

Kommentarer
Postat av: TC

sv. Tack =) aa nee jag vet faktiskt inte heller, jag brukar aldrig ta in kvistar direkt, men antar att jag iaf kommer få se små gröna blad =) Åå vad härligt att plantera =) ska köpa lite fröer jag med snart och sätta här ute.. Hade varit kul om man kunde ha krukor med men det vågar jag inte när vi bor så öppet =(

2012-03-11 @ 20:35:56
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Karin

Så härligt, älskar våren!

2012-03-12 @ 06:34:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0