Billiga knappar?

 
My Tivoli
 
Den här vackra och enkla stjärnan gjord av pärlemorknappar skulle gärna få flytta in hos mig. Har sökt efter den med ljus och lykta, men den verkar vara helt slut. Tycker inte den borde vara särskilt svår att pyssla ihop själv, men problemet är jag inte hittar något storpack med knappar. Styckpriset på pärlemorknappar på nätet ligger på omkring 6 kr, vilket blir alldeles för dyrt då jag kommet behöva flera hundra för en stjärna i den här storleken. Tipsa mig gjärna var man kan göra knappfynd någonstans?

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte fin! Har tyvärr ingen aning om vart man kan fynda knappar....

Svar: Tack:-) Hittade en butik faktiskt, men det var alldeles för dyrt!
Turids blogg

2012-11-27 @ 23:21:52
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: Kristin

Testa med någon av loppisarna i stan. Finska pingstkyrkan mellan Olskroken och Redbergsplatsen (det gula runda huset) har mycket knappar och även loppisen bakom Redbergskyrkan (mitt emot Paddingtons) har en del knappar billigt.
Lycka till!

Svar: Hej!Tack för tipset. Har kollat lite på knappar nu och det visade sig bli i princip lika dyrt som att köpa stjärnan. Nu har jag äntligen fått tag på den på bilden, så något stjärnpyssel blir det inte denna gång.
Turids blogg

2012-11-30 @ 18:56:43
Postat av: Linn

Ser att du fått tag på stjärnan (som för övrigt är jättefin!), men annars hade jag tänkt föreslå paljetter... Kanske hade funkat?

Svar: Tack:-) Jo det kanske hade vart nåt med paljetter, men är inte de pyttesmå? Eller kanske finns stora såna?
Turids blogg

2012-12-01 @ 19:55:03
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Linn

Ganska pyttesmå :-) Du har fått använda mååååånga. Och ha mycket tålamod.

Svar: Jo det kan jag tänka mig. Men nu när jag fått stjärnan ser jag att det var ganska stora knappar, större än jag trodde:-)
Turids blogg

2012-12-10 @ 17:36:58
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0