Drömmen om en designklassiker

Foto: Danskens Lampkultur
 
Jag har länge varit på jakt efter en kökslampa att ha ovanför köksbordet och har nu i nästan ett års tid varit helt utan någon. Har besökt lampaffär efter lampaffär utan att hitta den rätte. För en tid sedan föll jag pladask för Bumlingen designad av Anders Pehrson för Ateljé Lyktan. Så fin! Skulle sitta som ett smäck ovanför nya köksbordet. Tyvärr har den rätte inte rätt prislapp! Har även kollat både Blocket och Tradera, men inte hittat någon från trakten ännu. Mitt hopp är i ställlet att hitta en snarlik ersättare eller en fin begagnad, helst i vitt. Vill du sälja din bumling eller har du sett något liknande? Tipsa mig please!

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller helt med dig. De är tjusiga. Dessvärre har jag inga på lager... :P

Svar: Det var synd:-)
Turids blogg

2012-10-03 @ 07:37:56
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: ANNA

Åh jag vill också ha en! Hade annons i vår tidning för ett tag sedan om att jag var ute efter en sån, men inga svar fick jag :(

Svar: Ja, attans att de är så dyra och svåra att få tag på. Så snygga ju!
Turids blogg

2012-10-04 @ 13:16:51
URL: http://aazl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0