Hemma igen

 
Igår kom vi tillbaka efter en intensiv helg med god mat, uteliv och shopping och nöjen. Tyvärr tog jag knappt inga bilder denna gång. Ovanstående är tagna med mobilen. Roligast var matupplevelserna och seconhandbutikerna. På en liten tvärgata till Ströget fanns mysiga cafeér och små designboutiquer och underbara secondhandbutiker. Hamburgaren på bilden är inte vilken som helst utan det är en Greek Burger  från populära Halifax Burgers och var den absolut godaste jag ätit. Här gör man fem olika val innan i beställningen. Val av pålägg, val av hamburgare (nöt/kyckling/veg samt strl) val av bröd, val av tillbehör samt val av dip. Underbart gott! I secondhand butikerna fanns mängder av converse från hela färgpaletten och massor av fina skinnväskor bl.a. Rekommenderas! I skybaren på vårt hotell fanns en underbar sushirestaurang som jag gärna tipsar om. Den är värd ett helt eget inlägg.
 
Nu ska jag ta tag i nya veckan och sätta mig in i kommande projektarbete i InDesign. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0