Annandagen i Umeå

 
Göteborgsvädret har kommit till Umeå med regn slask och is. Här är vi vana vid vita kalla jular med mycket snö. Fördelen är dock att man fortfarande kan bära höstkappan och slipper termobyxorna i år. På bild har jag dom sköna leobyxorna från Vila jag skrev om tidigare. Gillar dem så mycket att jag även beställt ett par vinröda, perfeka mysbyxor som även går att klä upp för en vardagssnygg look med klackar.
 
Igår såg vi filmen Escape Plan som jag gärna rekommenderar. Riktigt spännande och innehöll en del klurigheter och inte bara ren action som man kanske kan tro. Så kul att gå på bio igen, tror det var ett helt år sen sist. Idag blir det lite plugg, tenta över julen som vanligt. Vi ska också ta en långpromenad mot stan och en fika på mysigt café. Hoppas ni får en mysig annandag jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0