Botaniska

 
En bild från Botaniska häromdagen. Vi fortsatte hit efter fotosessionen i "Körsbärsträdgården". Här står vårens lökar i full blom redan allt är så fint och perfekt arrangerat. Tulpanlökarna här hemma ( de som överlevde rådjuren) är precis på väg att slå ut. Flera av mina växter i trädgården, bl.a. ett par rosor och hälften av alla kantnepeta jag satte förra året har gått under med vintern. Så trist! Men så är det i bland. Så fort jag får tid ska jag ta mig till min trädgårdshandlare och inhandla några nya ersättare.
 
Ser att inlägget nedan med Körsbärsblommorna har publicerats i dubletter. Nu får det vara kvar då jag fick en så fin kommentar ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Kanonfin bild!

Svar: Tack:-)
Turids blogg

2013-05-17 @ 02:17:51
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0