Minnen från Fotografiska

 
Det blev ett längre uppehåll än jag tänkt mig. Tentorna avlöser varandra här, men jag hoppas kunna fixa Stockholmsbilderna under veckan. Vi hade en jättehärlig weekend trots ett grått och småregnigt Stockholm. En av höjdpunkterna var besöket på Fotografiska som var premiär för mig. Otroligt fint och intressant! Dessutom har de en vacker utsikt och ett jättefint café. Dit kommer jag absolut att återvända. Gillade speciellt Elliot Erwitts utställning som pågår just nu. Roliga, vackra och otroliga bilder!  Med mig hem följde dock ett fotografi av en kamera, fotogalen som jag är samt en av Vee Speers "The Birthday Party" som jag gillar. Nu ska jag bara hitta passande ramar och en bra plats till dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0