Långhelg

 
Idag sitter jag med examensuppsatsen, det närmar sig terminsavslut och examen nu för mig. Otroligt vad fort tiden har gått (nästan för fort). Har verkligen trivts med mitt val av utbildning och det finns mycket mer att lära.
Nu avslutar jag praktiken och djupdyker  i min uppsats om sociala medier och medborgardialoger. Spännande ämne! Ikväll väntar också besök av J:s familj och till helgen väntar en hel del roligheter och festligheter.
 
Jag har lovat att återkomma med bilder från min resa och det kommer inom kort, men som vanligt är det en massa bilder att gå igenom. Försöker hinna med några av dem till helgen! Hoppas ni har en underbar helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0