Hanami i Botaniska

 
I söndags firade vi Hanami och hälsade våren välkommen i Botaniska. Körsbärsträden blommade fantastiskt fint och det var en sagolik stämning med ljuset och alla lampor i träden. Jag tog så många bilder att det kommer att bli ytterligare en del 2 och 3 här på bloggen. Vi passade också på att ta några sista bilder i allén på Annedalsseminariet. Blomningen sjöng på sista versen, men vi fick till några riktigt bra foton. Tänk att ha dessa fantastiska träd i sin trädgård. Det ska jag ha någon gång:-).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessie

jätte fina Bilder du fick på botaniska trädgården :) Körsbärsträd ska jag oxå ha i min trädgård någon gång. Det e ju de finaste blommorna på våren ju! :)

Kramz <3 /jessie

Svar: Tack så mycket:-) Håller verkligen med, vill gärna ha ett körsbärsträd jag med:-)
Turids blogg

2015-04-30 @ 13:04:15
URL: http://peachj.se
Postat av: Anna [foto]

Fina bilder!

Svar: Tack:-)
Turids blogg

2015-04-30 @ 14:09:13
URL: http://annae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0