Årets första inköp

 
Jag är tillbaka efter en lång bloggpaus. Hoppas ni har stannat kvar. Ni kan alltid följa mig på instagram oomsfoto, där jag är mer aktiv såhär års, när det är lite för mörkt för bra bilder med systemkameran.
 
Nytt år och ny klocka. Har länge funderat på en armbandsklocka, men det har aldrig blivit något inköp, inte förräns nu. Jag slog till på en Daniel Wellington, trots att den syns i var och varannan blogg så tycker jag att den är himla snygg och stilren. Valde brunt läderarmband, men köpte till ett extra i svart. Ny kalender är också bra att ha. Ordning och reda har ju tyvärr slagit igen i Göteborg, så denna inhandlades på NK i Stockholm. Nu är jag alltså redo för ett nytt år. Önskar er alla en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0