Resfeber

Oj oj, vi åker imorgon! Här ligger all packning utspridd. Varje dag försöker jag ta bort något plagg, men så svårt, man  vet ju aldrig vad man behöver. Vill egentligen packa lätt, så jag har möjlighet att fylla väskan med nya fina saker. Det blir en provpackning ikväll. Älsklingen tycker inte att plattången ska med, men jag vill ju va fin i håret, när vi går ut på restaurang etc. Han är så praktisk min J. Det svåra är att minimera necessären. Schampo, balsam, duschgel, spray, deo, rakgel etc tar ju en hel del plats. Smink kan jag va utan, men övriga hygienartklar vill jag ju ha med. Brukar alltid sluta med att J:s väska är hälften så full som min, men han fuskar ju. Har byxor som kan omvandlas till shorts t.ex :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Jag tycker nog som J, platttång i fuktiga länder? Jag har iof aldrig försökt men mitt hår brukar krulla ihop sig till en boll bara jag går utanför flygplanet ;-) Trevlig resa!

2008-06-05 @ 10:40:55
URL: http://fashionflyer.blogg.se/
Postat av: Turid

Linda: Jo det är nog sant, men mitt hår är spikrakt så jag använder tången till att böja till lite lockar. Det blir ett tappert försök;-)

2008-06-05 @ 19:55:06
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag håller på j och skulle skippa plattången. Är det inte billigt att gå och och styla håret hos nån frisör där? Typ som att gå och fixa naglarna :)

2008-06-05 @ 21:39:33
Postat av: Turid

jenny: Jo, det är säkert billigt. Tänkte fixa naglarna också jag lyckas att inte bita på dem.

2008-06-05 @ 22:16:27
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0