USA-shopping - del 1

Hemma igen från en skön helg med solsken i stugan utanför Norrköping. Nu kommer äntligen bilderna från shoppingen i USA. Det blev en hel del, så jag bestämde mig för att lägga upp det på två olika inlägg. Vi startar med del 1.



Allt är inte på bild och det blev som sagt en hel del. Kan ni gissa vad som finns i påsarna?



Jag har bunkrat upp med produkter från Redken, då jag hört en massa gott om dem. Dessa är faktiskt riktigt prisvärda i USA trots att dollarn är hög. Endast 13 dollar gav jag för literflaskorna med Schampo och balsam!! Fynd från Ulta.



Yes, nu ska jag äntligen prova i.d.:s mineralmakeup. På Sephora inhandlades detta start-kit med 2 foundation, 1 mineral veil, 1 warmth,  1 primer 3 borstar samt en cd:n Get started. Kitet gick på 60 dollar, vilket jag tyckte var prisvärt, då det är ruggit dyrt här hemma. Jag passade även på att köpa en extra foundation i vanlig storlek för 25 dollar.


Kiehls och Carmex läppbalsam har fått goda recentioner. Kiehls fyndade jag på Bloomingdales och Carmex på apoteket. Hoppas att dessa gör underverk på torra läppar i vinter.



Mascara från Dior. Även den inhandlades på Sephora till ett något billigare pris än här hemma.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh vad mycket bra grejer du hittade, schampon och sånt är ju grymt bra att köpa i Usa mycket billigare.

2009-07-21 @ 15:41:57
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Nina

Mascaran är grym =) och redken produkter det finns inge bättre!



Ha en fin helg.

2009-07-24 @ 16:59:59
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Nina: Kul, japp jag är i full gång med att testa alla produkterna nu.

2009-07-24 @ 19:38:17
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0